برند: oraimo

هندزفری بی سیم تک گوش اورایمو مدل OEB-E38S

  • جنس بدنه : پلاستیک
  • نوع اتصال : بی‌سیم
  • سازگاری : تمامی دیوایس های دارای بلوتوث
  • محدوده عملکرد : 10 متر
شناسه محصول: MDK-105 دسته: ,

طراحی شیک و راحت هندزفری بی سیم تک گوش اورایمو مدل OEB-E38S

هندزفری بی سیم تک گوش اورایمو مدل OEB-E38S با طراحی شیک و ساده، به راحتی در گوش شما قرار می‌گیرد و با سبکی و جمع و جور بودن خود، حس ناراحتی یا سنگینی را به شما القا نمی‌کند. این هندزفری دارای چهار سایز مختلف از سرهای سیلیکونی است که می‌توانید بسته به اندازه گوش خود، آن‌ها را تعویض کنید. همچنین، این هندزفری دارای دکمه‌های کنترل صدا، پخش و توقف موسیقی و پاسخ به تماس‌های دریافتی است که با فشار سبک روی آن‌ها، می‌توانید عملکردهای مورد نظر خود را اجرا کنید.

هندزفری بی سیم تک گوش اورایمو مدل OEB-E38S

صدای با کیفیت و قابل تنظیم oraimo OEB-E38S

هندزفری بی سیم تک گوش اورایمو مدل oeb-e38s با استفاده از درایورهای قدرتمند ۱۳ میلی‌متر، صدای با کلارتی و جزئیات بالا را به گوش شما منتقل می‌کند. این هندزفری دارای تکنولوژی EQ Balance است که به شما اجازه می‌دهد تا صدای خروجی را بسته به سلایق و نوع موسیقی خود، تنظیم کنید. شما می‌توانید بین حالت‌های Bass Boost، Normal و Treble Boost انتخاب کنید و لذت صدای دلخواه خود را ببرید. همچنین، این هندزفری دارای تکنولوژی Noise Cancellation است که صدای پس‌زمینه و نوسانات را حذف می‌کند و صدای شفاف و رسا را در هنگام مکالمه گوش دادن به موسيقي فرآهم مي كند.

 

عمر باتري بالا و شارژ سريع

هندزفري بي سيم تك گوش اورائيمو مديل oeb-e38s دارای باتری با ظرفیت ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند تا ۶ ساعت پخش موسیقی و ۷ ساعت مکالمه را با یک بار شارژ، ارائه دهد. این هندزفری همچنین دارای قابلیت شارژ سریع است که با ۱۵ دقیقه شارژ، می‌تواند تا ۲ ساعت عمر باتری را به شما بدهد. برای شارژ این هندزفری، شما می‌توانید از کابل USB Type-C استفاده کنید که در جعبه محصول قرار دارد.

 

اتصال پایدار و هوشمند

هندزفري بي سيم تك گوش اورائيمو مديل oeb-e38s با استفاده از نسخه ۵٫۰ بلوتوث، اتصال پایدار و بدون قطعی را با دستگاه‌های هوشمند شما برقرار می‌کند. این هندزفری قابلیت اتصال به دو دستگاه به طور همزمان را دارد و می‌توانید به راحتی بین آن‌ها سوئیچ کنید. همچنین، این هندزفری دارای قابلیت Auto Connect است که به محض خاموش کردن و روشن کردن، به آخرین دستگاه متصل شده، متصل می‌شود. این هندزفری همچنین با دستیار صوتی گوگل و سیری سازگار است و شما می‌توانید با فشار طولانی روی دکمه کنترل، آن‌ها را فعال کنید و دستورات صوتی خود را اجرا کنید.

 

جمع‌بندي

هندزفري بي سيم تك گوش اورائيمو مديل oeb-e38s يك هندزفري با كيفيت و كاربردي است كه با طراحي شيك و راحت، صدای با كيفيت و قابل تنظيم، عمر باتري بالا و شارژ سريع، اتصال پایدار و هوشمند، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما فرآهم مي كند. اگر به دنبال يك هندزفري مناسب برای گوش دادن به موسيقي، مكالمه، ورزش و فعاليت‌های روزانه خود هستید، این هندزفری را از دست ندهید.

برند

رنگ

مشکی

گارانتی

بدون گارانتی

جنس بدنه

پلاستیک

تعداد گوشی

تک گوش

نوع اتصال

بی‌سیم

سازگاری

تمامی دیوایس های دارای بلوتوث

مقاومت در برابر آب و گردوغبار

ندارد

نشان‌گر LED

دارد

نوع رابط

بلوتوث

نسخه بلوتوث

نسخه 5.0

میکروفون

دارد

نوع باتری / قابل تعویض توسط کاربر

لیتیوم پلیمر / غیرقابل تعویض

محدوده عملکرد

10 متر

ظرفیت باتری

110 میلی آمپر

بازدهی باتری

8 ساعت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بی سیم تک گوش اورایمو مدل OEB-E38S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
هندزفری بی سیم تک گوش اورایمو مدل OEB-E38S

هندزفری بی سیم تک گوش اورایمو مدل OEB-E38S